02.03.09

Jazz ja latte

Rasketel hommikutel*, ja neid on viimasel ajal olnud palju, kulub ära üks väike jazz ja üks väike caffe latte.
RocknRolla soundtrack ketrab õhtuti ja ka muul ajal taustaks - adekvaatne.
Viimasel ajal autodest - see suht sama, mis arvutitega, mida rohkem sa teada saad, seda loomulikumaks muutub informatsioon, millega sa oled võimeline, kedagi aitama või kaasa rääkima vastava info abil.
Ja siis avastan end olukorras, kus küsin endalt, miks ma seda tean ja miks ma aru saan, millest jutt käib? Õnneks on automaailmas (ka arvutimaailmas) palju detaile, mis minuni mitte kunagi ei jõua. Siiski, kui K avastas, et sõidab aku pealt ja mõtles, miks küll, siis mina teadsin st minu pakkumine oli tõene - generaatori rihm katki või maas. Jeee... et siis miks ma seda tean?
Väljas külmetab. Sees ka.

*niru olla ja ärkamine võtab vähemalt pool päeva

1 kommentaar:

Karl ütles ...

seda lugu on ka niipidi räägitud, et kui K vaatas õhtul taskulambiga kapoti all igasugu juhtmeid üle ja siis korra löödult sooja istus, ütles tagapingilt üks pisike blond neiu 'aga kas geneka rihm ei või maas olla?' siukse häälega nagu see oleks maailma kõige tavalisem ja loogilisem asi. ja eks ta ongi..