13.03.09

Millega ma jälle hakkama olen saanud?

Kuidagi on ikka nii, et suudad midagi korda saata iseendale ja mõtled, et mida helli?
Et siis järgnevad kaks päeva elan ma ViruFrikinKeskuses. Algab see muidugi tänase ööga. Luba end veel mingile festivalile... Ok, poleks ehk nii hull, kui Kiti poleks mulle meelde tuletanud, et muidu niigi Virus hängivatel tiinekatel hakkab vaheaeg. PEKKI KÜLL!
Oleme nüüd ausad, tegelikult on see kõik meeldiv vaheldus senisele elu venimisele, sest hommikuti ujumine, täiskohaga töötamine, autokool, mingi seminaritöö kirjutamine, paar olulist esseed, Pipi kantseldamine, kandideerimine + hetkel leviv ja minunigi jõudnud katk, pole minu jaoks piisav. Ma ei tee praegu nalja. Vaheldust on vaja. Olgu siis selleks Virus hängivad tiinekad. (ikkagi nagu mida?!?)
Parimad palad viimastest päevadest... ei teagi. Mummu, arenduskomisjon, haige olemine nagu selles mõttes, et Laits on muhe ja Avo oli eile meeletult tore (mida ta on iseenesest kogu aeg olnud ja on ka edasipidi), PF sai peasponsori, Liselli armsad naljad, Karli ...kuidas nüüd ütlema peaks... "nalja-peab-ju-saama-iroonia", paps, kes aina helistab ja minu järgi uurib (armas vana) ja üllatusüllatus - töökaslased!
Leidsin ühe ideaalse loo juba tuntud soundtrackilt. See on sigahea lugu.

Kommentaare ei ole: