18.03.09

Lady-princess@work

Tänase päeva top L-P (Liisa) poolt:
1. Mina: "Saksa keeles kuningas on der König ja kuninganna...?"
L-P: "Liisa!"
2. Mina köhin oma kopse välja
L-P: "Äkki sa peaksid sauna minema."
3. Mina kleebin süsisid ja muutun aina tahmasemaks ja tahmasemaks.
L-P: "Sa oled Tuhkatriinu, kuid sa ei ole SEE Tuhkatriinu, sa ei saa kunagi kuningannaks ega hakka kedagi valitsema. You are nothing! No, you are that what comes after nothing! You are minus nothing!"
Tööl on bitchimise eri.
Üldiselt... juba mainitult - köhin kopse välja; palavik kord on, kord pole; EI, ma ei lähe haiguslehele; ei, ma ei saa Annabeli ja Ninnu juurde sellisena minna; jah, sinepiplaaster kõrvetab nahka; meie kaardilugejast sai Lissu!; Mummul on mõnus puhkus, et unustada argimured, mina - igatsen...
Vajan kallistusi ja hellust - muidu ei saa terveks. Kallistan igasuguseid eriti muhedaid ja armsaid. (naeratus)

Kommentaare ei ole: