21.03.09

Lakutud jäätisepall: 10.-

Mummu on tagasi. Ma olen rahulikum ja palju õnnelikum - mummuigatsus oli. Lissuga eriti palju rääkida ja avastada, et me oleme sarnased, samas totaalselt erinevad inimesed. Kuidas see nüüd oligi... tema kiri ja mina kull. (naeratan)
Neljapäeva hommikul - kui ei näe Ninnut, siis helistame hommikul Turpsile ja nõuame sisse lubatud ülimegasuperhüper lattet. Noh, käib kah... Koerad on armsad see eest.
Ball oli ja täitsa tore ball oli, kuigi see tantsimine jättis eriti mõruda maigu, aga see oli juba totaalselt mu enese süü. Nägin HYY endist peasekretäri ja Jonni lastetoas ühe laste laua taga rahvusvahelisi läbirääkimisi pidamas. Nõudmised olid adekvaatsed ja peamine - hästi häälestatud. Kõige ägedamad paarid: Talisoo ja Mumm, perekond Laanisto, Mamm ja Villu, Oliver ja Karin (ei ole olemas kui kenad), Turps ja Lissu ning viimane oli eile lihtsalt ilus. Punkt. Kokkuvõtvalt: tore üritus oli. Eintsu on tubli!
Jaanus on jätkuvalt mu armastus(jaanusearmastus jne) ja kuna ta nüüd oma midi tagasi sai, siis hakkan ma üüüüüpris palju tihedamini teda ja tema endaloodud levikat külastama, kus on samas ka võrratu piknike pidada, sest vaade on ju ideaalne. Pealegi leida paremaid kallistusi... praktiliselt võimatu. Lollusteni, lollusteni. Või kuni selle hetkeni, kui üks saab teiselt teate - vajan kallistust ja üllatavalt, siis me kohtume ja siis me embleme.
Igasuguseid pisijubinaid on juhtunud... näiteks see, et mu võtmed eile Viimsisse sõitsid ja mina poleks äärepealt ballile üldse saanudki ja muid tähtsaid ja vähemtähtsaid asju on toimunud.
Täna hommikul: Turpsil on kõige armsam vanaisa ever!
Magasin seal "green room"-is ja eks kui ta suurest toast uksega eraldatud oli, siis oli seal jah ikka suhteliselt jahe. Vanaisa tuli hommikul ukse peale ja ütles, et siin on ju nii külm. Ma kinnitasin, et mul on piisavalt tekke (kuuest täitsa piisas). Ta siis tuli, tõmbas pealmised tekid mul ninani ja ütles, et jätab selle ukse lahti, et soe sisse tuleks.
Ja ma olin selle loo juba unustanud...

2 kommentaari:

Karl ütles ...

käib kah, tänks =P

Marii ütles ...

ära jonni. ma ju tulin teist veel tahtma! :P