09.03.09

Millal ma viimati nii?

Ei mäleta...
Üks kuni mitu head lugu. Kõik algas selle lausega: "Võiks juba ometigi keppima hakata."
Aga TEGELIKULT... Rom laulab mulle serenaadi juba viimased 3 tundi ja mind magama ei lubata, Laits magab juba ammu, Madis lihtsalt lahkus.
Ma ei mäleta, millal viimati sinist nii palju tarbitud ja ise läbi elatud sai. Ei tea... polegi kunagi. Valavad mehed ja valavad naised, tundeid ja muusikat kitarri ja häälde - saime kokku, et olla.
Kurat küll, kui keegi küsib, kuidas naistepäev, siis hästi. Kuidas kolimine? Jõle kiiresti. K, mina ja 3 tundi ning ühe otsaga sai kõik viidud. Jäid ainult kahed klahvid(mis on ju pmt elu) ja vana uun.
Elan nüüd mitme mehe ja ühe naisega. Ma jumaldan Pipit, sest ta on jooksik nagu minagi.
...kui on meri hülge hall, ma ütlen! ja edelweiss - jess onju....
Kõike ja kõigest ja mitu suudlust + end sättige piigad kui pulma...
ja värdjast päkapikk jne jne jne
Ärge küsige, sest mul läheb hästi. Pole vaja teada rohkemat.

PS! Katre, tule juba tagasi! Mitte enne kui oleme sinu juurest läbi käinud.

Kommentaare ei ole: