16.03.09

Moosivargast moosinägu

On täpselt üks inimene, kelle moosinägu st moosivarganägu mulle sümpaatne on ja just selle vallatu loki, mis ta enda sõnul talle elus nii palju pahandusi on kaela toonud, järgi mul igatsus ongi...
Ja kui ma ütleks "miu", siis ta küsiks, et mis nurrud... (korraks tuli nüüd küll moss peale)
ENIVEI! Festival läbi ja minu "lemmik" repliigid:
1. Hi, I'm John!
2. Was that a dream?
3. It's like dejavu!
..mis kõik pähe ei jää kui üht ja seda sama klippi ja muusikat u 100 korda per päev kuuled.
Ja lapsi polnudki nii palju, kui ma arvasin.
Tööl on FUN - L on lady-princess ja demonstreerib oma omadusi meeletult hästi. (Naer!)
Muidu on eelarve koostamine ja parima teenusepakkuja otsimine :)

Kui ball ja katk välja arvata, siis me good mood is.
Suudlen

Kommentaare ei ole: