01.12.09

Naeruväärselt suuuuuuuur viha

Niisiis... ää ...
Noh... karjuks veidi. ai ääm ängri tudei. veeri ängri.
Kui viimane kord õhtul (öösel pigem) kohtasin (kaugelt silmasin pigem) tüüpi, kes teisel pool tänavat minuga samas suunas kõndis, aegajalt minu poole kiikas ning irvitas ja lõpuks karjus mulle, et too on surnud ja öelgu ma teistele ka edasi.
Ma tunnen, et see sõnum on nüüd edastatud piisavalt.
Tulin mina siis täna ERITI suure viha ja paha tujuga töölt koju ja siis minu selja taga kõndis tüüp. Tasapisi hakkas ta nii üsna ebamugavalt lähedale jõudma ja pobises minu selja taga omaette: "Ma olen hetero. Kuradi satanistid."
Vot nüüd... oma paha tujuga, annaks ma tappa kõigile "alternatiivsetele noortele", kes on kas satanistid, neonatsid või muidu needitud emod, kes ei suuda end piisavalt eristada ja suudavad mingitele kergelt mõjutatavatele väikestele alko/droogi ja muidu troppidele mingeid nõmedusi poetada ja MIND ERITIT VIHALE AJADA ja muidugi mõista hirmutada!!!
..onju naeruväärne?
Aga mida sa ikka teed, sest täna on see päev, kui pisiasju kuhjub ja sina kui tõeline täiskasvanu surud need alla ja siis veel ja siis veel ja siis veel ja SIIS VEEEL VEIDIKE ja lõpuks oled lihtsalt naeruväärne.

Ma olin täna suurepärane klienditeenindaja, aga kindlasti halb kaastöötaja, tütar, lapselaps, õde, Tibu jmt

ÄNGRI! VEERI! AAAAAAAAA. (ammustap pia otsast. rsk.)

1 kommentaar:

Lisell ütles ...

saadan sulle õrna sooja pai ja soovitan tuttu minna :) veelgi parem - muu lõõgastava tegevuse tulemusel märkamatult (kuid ohutult!) unne vajuda :)