19.12.09

Aasta oli siis 2005

They say you only bring heartace
But I know you bought a bottle of wine.

Ja mu vaieldamatute lemmikute hulka kuulus AHK. Võrratud .. Rootsi(?) noored.
Ja eile tulid nad minu juurde tagasi.
Nimelt jäid mu AHK kõik albumid ühte imelisse kausta mu vanas arvutis, mis puhastusele läks. Ja nii neid enam polnudki ja kuidagi nad nagu ka ununesid. Tulid uued tuuled jne...
Aga nad on nüüd tagasi! Kogemata ja üdini tagasi.

Sõnad on olulised. Kuna album ongi singalong, siis tundke rõõmu sõnadest, mis on võrratud ja nautige laulu.

PS Muusikutega piparkooke teha on väga naljakas. Elukutselistel on omad kiiksud ja noh... ERITI R-il ning me siis D-ga saime R-i kulul eila õhtu/ööse kõvasti nalja.
Väga head piparkoogid tulid muidu.
Mina küpsetasin vormisin kujukesi, kaunistamine jäi meeste teha... seegi kujunes meeleolukaks tegevuseks.
Ja üks jäi kõige meeleoluka lõpuks diivanile tuttu.
PPS J ajab mind muretsema ja muidu hulluks. Aga parem töönarkomaania kui droogid. Emban.

Kommentaare ei ole: