11.12.09

Desire
Desire
Deep down inside of me
You are not the maker nor the master of me
You are not the wrecker nor the ruler of me

Esimene asi.
Lugesin selle juuni päevaliblikaid, mis igal pool laiali ja tee mis tahad - nagu keegi oleks lahtise käega näkku lajatanud. Ma ei oska seda kuidagi kirjeldada.
...kõik on peaaegu täpselt sama moodi. Mitte olukorrad, mitte aeg, mitte inimesed vaid olekud.
Hetkeks on tunne nagu seisaks ees võimalus midagi uuesti proovida. Korrata ja ehk isegi parandada. Aga siis mõistan. Sellised me olemegi, omaenese maailmades kohati kinni ja kohati vabad. Ja ikkagi oli see tore tunne iseend mingis peegelpildis näha.
...lillesüda kipub üles ütlema... (saate aru?!?)
Nagu täpselt samas kohas seisaks. Mu viimased paar kuud on selle sissekande viimases lõigus. Ja viimased 5 päeva on koos kogu ülejäänud osas. Samas nagu mitte päris nii mustvalge jaotus, vaid segamini ja natuke siit ja natuke sealt. Veidi pahupidi pööratud (sissekanne siis). Kuid peegeldab elavalt praegust hetke ja kuidas siia jõutud on.
Aga lõpetuseks sobib siiski midagi, mis on nende nende kahe osa keskel:
Me oleme väsinud. Mida ma tõesti praegu olen. Väsinud.
Kuid põhiline, mis sellest välja lugeda on võimalik, et on lootust absoluutselt igast mülkast välja rabeleda ja kuidagi nii hea ja helge ja soe tunne tuleb. Nagu päris.
Vatsis.
Muidugi mitte keegi ei saa aru ja peab mind kindlasti hullumeelseks, aga kui juba keegi mind tunneb ja seda päevaliblikat aegajalt sirvib, siis on ta ehk ka teadlik, et ma olen kergelt hullumeelne isiksus.
Ja ei pea seda minu puhul puuduseks. (naeratab)
Teiseks.
Sult võetakse midagi ära ja sulle antakse midagi tagasi. Midagi millel on kummaline kui mitte absurdne seos eelnevaga. Ehk ma leidsin midagi väga toredat. Aga muusikaga on ikka nii, et ühtäkki on ta olemas ka sinu jaoks, kuigi kusagil on ta kogu aeg olnud. Ta tuleb siis kui tulema peab... kui on õige aeg.
Nii on ka kõige muuga. Kõik on kogu aeg siinsamas ja olemas.
Minu hiiglaslikus maailmas, mu omaenese peopesa peal.


(Ma tõesti olen väga väga väsinud, aga ma naeratan, sest mul on väga palju, mille üle naeratada.)
Suudlen

Kommentaare ei ole: