16.12.09

Anthropomorphic dragons

Põhjused miks ma olen väga õnnetu just praegusel hetkel:
GRR 6009 Romantism, realism ja sümbolism kirjanduses 5 EAP Sisask/Ploom eesti keeles
GRR 6205 Itaalia 20.sajandi kirjanduse lektüür 5EAP Ploom, itaalia keeles
GRR 6209 Itaalia kunst 4EAP Geara, itaalia keeles
GRR6012 Erikursus: Provaansi keel ja kultuur 3EAP Lillemägi, eesti keeles
GRR 6213 Erikursus Itaaliast Risorgimento ja ühinemisjärgsel perioodil 3 EAP Monticelli, itaalia keeles
Ja siis veel
proseminar ja semantika,
kuigi mul on juba mõlemad võetud, aga ega siis punktide pärast ülikoolis käi aegaajalt.
Ma pole väga õnnetu nüüd kah. Lihtsalt nii vahvaid loenguid pakub tulevasel semestril romanistika. Mis muidugi ei välista absoluutselt minu osalemist ja seega pole ka väga nukker uudis.
Peab mõne õppejõuga suhtlema sel teemal.
Üldse on vaja igast asju planeerima hakata. Kuhu aeg sel aastal läinud on? Musta auku?
Eniveis. Ma olen veidi maganud, seega tuju on juba üsna talutav. (naeratab)

Tööl juhtus midagi fastikut ja vahvat - vaglad. Täpsustama ei hakka, naljakas ja õõvastav oli küll.

PÄIKEST! Varsti on suvi! Ja siiiis...

Kommentaare ei ole: