31.12.09

Päevanali

Eeva peika tahab, et meie tänase õhtu programmi sisuks oleks minu laulmine.
(Hahaaa)
Ma ütlesin, et vaatame selle pealt, kui palju ma täna ära joon. Küll siis ka laulan.
Aga Eeva tahtvat väga. (mhmh)



Ma juba mõtlen homsele pohmakale. Ei tahaks nagu niiiiii palju juua.

3 kommentaari:

Lisell ütles ...

No ja kuidas pohmakas on? :P Paid ja kallid ja head soovid algavaks uueks aastaks, kessutibu :)

Marii ütles ...

Ohhooo, kust tulevad Lissu hääd soovid! :D
No ei olnud pohmakat üldse. Et pohmakas oleks, peaks ju nagu jooma natuke...

Lisell ütles ...

Nonoh, lubad kõvasti juua, kuid siis otsustad hoopis korralik olla? Tavaliselt on ikka vastupidi :P Ent võib-olla ongi hea, et nii läks. Mina igatahes luban endale järgmiseks aastavahetuseks suuremat möllu kui seekord. Võib-olla laulad siis midagi? :P

PS, head soovid võiks ju ikka veidi ootamatutest kohtadest tabada.