08.12.09

Radio Ladio jm



Üsna vana uudis, jah... üsna vana video... jajaaa.. ma tean, aga ikkagi hea. Tore värviline selline teostus ja vahva kolmik!
Ja kui juba värviliste asjadeni jõudis, siis tahaksin veidi seletada lavendlikarva pisaratest, sest see on sellinää hästi vana lugu. Ja mulle üks olulisematest vast, mis kirjutistesse puutub. Iseasi, kas luul ise asjalik või köitev või mingitki väärtust omav teistele. Minu jaoks on oluline. Ühe nö fiilingu pärast, aga seda mõistaks vast selgitusega paremini.
Niisiiis...
Kirja said lavendlikarva pisarad hommikul, aastal 2004, Pärnu mnt ühika aknalaual istudes, sigaret näpu vahel kohvi lürpides. See oli kõige sürrima sessiperioodi, kõige närusema öö (turkoloogia ja tsivilisatsiooniteooria eksamiteks õppides) kõige sürrim hommik ever. Ärkasin hästi vara üles, sest olin näinud unenägu.
Ja mitte nagu niisama unenägu vaid väga selget ja värvilist unenägu.
Esialgu oli mu ees meeletult suur roheline silm, kui ta oli mu ees mõnda aega olnud, hakkas vaikselt silmanurka tekkima üks pisar. Ja siis voolas see alla põske, mis oli imeliselt kahvaturoosa ning pisar ise lavendlikarva. See oli nagu nukunägu - selge, ilmekaunis ja kahvatu. Ümberringi oli valgus ja siis see nägu naeratas. Tunne, mis mind sel hetkel valdas oli lihtsalt müstiline ning ma jäin seda silma jõllitama ja nö uppusin smaragdisarnasesse rohelisse ja järgmisel hetkel olin ma juba ärkvel. See uni oli olnud lühike, ootamatu, järsk ja igatpidi täiesti ajataju kaotav.
Hästi tugev emotsioon jäi sellest sisse. Ka kuus aastat hiljem käib selja pealt jutt üle kui seda meenutan.
Nojah.
Pidu oli kah ju. Laupa.
Aitäh kõigile toredatele ja armsetele, kes tulid ja olid. Meeletult vahva oli. Ühel hetkel oli minu pisikeses toas u 20 inimest, kui mitte rohkem. Mahtusid ära - müstika!
Aitäh stipi eest, plastiliini eest, mummususside, lillede ja aksessuaaride eest kah!
Tänan ka taara eest, mis on kenake lisa mu kuisele sissetulekule. (naer)
Erilised tänud neile, kes tulla ei saanud, kuid endast panuse andsid.
Ja veel erilisemad tänud Mummule, Mammule, Vennale, Turpsile ja tema kaaslasele. 2 viimast aitasid tuju üleval hoida ja koristada viimastel minutitel.
Emban teid kõiki, sest AI FIIL LAKI!
Kallid olete.

Kommentaare ei ole: