28.03.10

Teadaanne!

Mul on nimelt pekkis telefon.. või kes kurat teab mis.
Nimelt - inimesed helistavad mulle ja telefon kutsub isegi (väidetavalt), aga mu telefon ei tee häält ega jäta sellest kõnest ka mingitki märki.
(sain just päris pahase telefonikõne kelleltki väga kallilt, et ma olen küll ignoreerimises osav, aga miks ma niii osav olema pean.)
+ on see vana viga kah, mis võib olla äkki isegi eelmisega seotud, et mu korteris on minu telefonil u kahes kohas levi ja vahel ununeb mul telefon säärasesse asukohta paigutada.

Mitte, et keegi mulle väga helistada üritaks, aga juhul kui keegi vahel üritab ja ei õnnestu kätte saada, siis ... põhjus VÕIB olla selles, aga ei pruugi. Mul on väga visa ja tubli telefon, aga kohati lihtsalt liiga müstiline.
Ja ma arvan, et mu telefon on u selline:

Kommentaare ei ole: