01.03.10

Tänase päeva tegid...

MEHED!
Algas ühest kliendist, kes tuli ja ostis mööblit, mida mina aitasin autosse tassida ja siis küsiti, et kas ma ootan. Ma ei saanud aru, et mida ootan. Siis täpsustas, et kas ma nagu ootan. Ma siis et EEEI... mitte nii pea. Aga kas üldse?
No kunagi ikka...
Siis tuli 1 kiri, mis endast välja ajas ja helistas sõber, et tuleb kohvi jooma, pangu ma vaimu valmis.
Sama kirja pärast sain kohe teise kõne otsa ja jälle 1 mees suutis mu maha rahustada ja tuju tekitada.
Ja neljas hea mees oli RIHO! Ja rohkem ma ei räägi, sest tema on lihtsalt hea ning nagu ikka, kõige paremad need, keda harva saab.

..1 hea on veel, lihtsalt niisama olemise pärast.
Mehed pmst.
Ja üleüldiselt on Printsess kah tegija! Kipsis käsi jne...
Saagu nobedalt terveks, sest mu terve mõistus vajab teda. Pangu ka vaim valmis kõnedeks, mis hakkavad voogama.
(paipai kipsis käele)

Kommentaare ei ole: