28.03.10

Lohutusauhinnad

Nagu Marii oma päevikutes kirjutab:
"Mul on igati kuramuse õigus olla sigaõnnelik, valutavate silmadega, selja ja sõrmedega edasi nühikda, sest see kõik teeb mind õnnelikuks! See on peavõit mitte kuramuse lohutusauhind."
... I so get her.
Niisiis...
Ärge palun laske mul masendusse langeda. Lugesin oma märkmeid ajast kui asjad oli noh... tõesti halvasti. Selline kasti mure tekib - piir piiris kinni ja igast muud õudused k.a. värske õhu puudumine.
Marru ajab natuke enese "multitaksing". 100 asja korraga tähendab minu puhul nulltulemust kõiges, mida teen. Ja mina olen ideaalne st ma teen/saan/saavutan, kas kõik või mitte midagi ja nagu juba korduvalt varem jutuks tulnud, kui on mitte midagi, siis ma pmst ei alustagi asjaga.
...vähemalt nii on see teoorias. (naer)
Otsides paberit ja pastakat avastasin kotist tic-taci. Jei. That's a good start.
Aga kõige hullem on siis, kui satud mingis MTVs W A S'i mingile uuele loole peale ja siis hakkad netis uurima ja tuleb välja, et neil on juba tuli. Urr...

Kommentaare ei ole: