29.09.10

tolm

...praeguseks olen seda kuulanud vb u nii ... 10 korda. ropendama võtab...

Niii omab võimu..
Kamooooon....
Kusse varem oli?!? On see üldse sinu oma?
See on nagu NIIIIIII suur!
See paneb mind tahtma minna peole end segi tantsima!
SEE ongi hea.

jmt komplimentaarid herr muusikule, kes pmst vastas minu ootustele ja ületas lausa end.
kes/mis iganes tume jõud sind inspireerib - lase aga tulla, sest see oli/on lihtsalt ilus.

...selle looga sobib ka kokku mu "kurikuulus"
"Võtke mu kuulmine, alles jääb vibratsioon ja ülejäänu teeb fantaasia"
sest see lugu annab fantaasiale palju ning kui lugu lõppeb, siis kogu sellest "mahedast" tampimisest ja muidu müstilisest võitlusest jääb alles tolm.
demit!hea!

(ja kõigile neile, kes minu jutust sõnagi aru ei saanud - ma loodan, et kunagi need rütmid avaldatakse, et kõik neist osa võiks saada.)

Kommentaare ei ole: