19.09.10

Kujutage ette...

...et teie kätte satub midagi erakordselt energilist ja head.
Ja tõelise energeetika teooria aretajana ja muidu fännina (minu looming ju, daa) vajan ma midagi säherdust - sügavpuhastavat lüket, et kasutada oma päriselt ja hästi.
hea värv tänaseks: tuhmuv lilla (mu lõikehaav käel paraneb hoogsalt)
hea lõhn tänaseks: värske kohvi (nagu iga teinegi päev)
hea raamat tänaseks: mõni eneseabi kategooriasse kuuluv, et saaks selle läbi lugeda, oksele hakata, ära visata ja mõelda, et küll ma olen ikka terve ja korras ning laiskus, mis viib säherduste raamatuteni, ei ole pmst andestatav. persse kõik need "muuda oma elu 7 päevaga" või piibel või muu taoline - i'm fine, dankooo.


Aga hea heli tänaseks: otsige ise midagi. ega ma teile mingi eneseabi pole. kamooon.*

head ja armsad täna: kert, kes eile (või juba üleeile) sai vanemaks; papaa, kes täna teda õnnitlema läheb; need 100, kes meile tööle kandideerivad (wtf) ja mulle toredalt palju tööd tekitavad; kõik need, keda ma täna ei kohta - ilgelt hea on üksi iseenesega olla ja head muusikat kuulata, mis tuletab mulle meelde - MIKS SA KURAT ENAM MIDAGI EI TEE, herr Muusik?
Andestamatu! Leidsid säherduse sisemise tasakaalu, et kõik jäi vaikseks?
fk juu, onju. see oli asi, mida ma nagu kord aastas lausa isegi ootasin, et keegi äkki laadib muusikat üles, AGA EEEI...

Väga tahaks ropendada... ja kui kõik alaealised on lahkunud, siis küllap ropendangi. tra rsk.
ja kui teile vähegi sobib, siis ma üritan mingit moodi saastast üle saada.

ja kohe kui olen jõudnud paremasse kohta (joon end ükspäev jälle hästi täis, kohe kui raha saan pmst), siis ma kirjutan midagi palju halvemat(ma küll tõesti ei väida, et see siin hea on), aga loodetavasti rohkem.

*vihjena siiski

Kommentaare ei ole: