08.08.08

Merevaik, merevaik

... ma ei tea, kuidas täpselt nii "sügavmõttelise tõsiasjani" eile sai jõutud ja blogisse kirja pandud, aga seda on hea lugeda, et vähe naerda või nii. Hallooooo! Mõistus tule koju!
Njah.(selline njah nagu länn teeb)
Hihi.
Eile siis.
Triin ja Mumm ei teadnud, mis on strap-on dildo. Sven siis seletas, et see on traksidega munn. Uskuge mind, isegi mina ei vaata enam trakse sama pilguga. Tai pingpong on kah huvitav asi, millest Triin jälle aru ei saanud ja siis nad läksid Mummuga põõsastesse seda seletama. Tal oli eile see roll, et suhtes on tema ilus, teine pool tark. Meil on tai pinksi tiim olemas.
A teate, millisesse ametisse naised üldse ei kõlba? Munni modellideks. Sven ütles nii.
Ja sellest jutust läkski nagu edasi teema, et mis on munn? Et kas ta on ainult kürb või koos munanditega. Mehed usaldasid meile, et see on kogu kolmene komplekt. Vähemalt sai see asi selgeks.
Jutte elust enesest jätkus veel kauaks.
Aro enivei oli oma usa naises suhtes ikka täielik dipshit ning rääkis pikalt laialt eesti keeles.
Hakkas murtud liini juures natuke tibama ja kõik tahtsid äkki tubaseks muutuda ning hell jäi mõtte teele ette. Kuna Aro kiirustas viimasele marsakale, siis meie jäime hella ette mölisema ja ... me tõmbasime ligi mingeid väga huvitavaid tüüpe. Ühed tsikid tulid just maffia peolt ning see Kerli nägi tõsiselt välja nagu maffia lesk. Sjuper. Siis veel astus ligi juba tuttav Edson koos mingite sõpradega kelledest 2 olid palju ägedamad kui tema. Prantsuse ja portugali keelt kõnelevad tumedanahalised - neis kohe on midagi erilist. Ning pirta ürdikas geribimahlaga on lapsepõlvemälestusi esile toov ning sigahea! Soovitan, sest mina seda ka joon.
Eile vanalinnas... ilusad prantsuse kutid ratastel, kelledest üks naeratas nii magusalt, et mine või Prantsusmaale - pikad, tõmmud, armsad ja räägivad prantsuse keeles. Mida sa hing veel ihkad? (naeratan)
Mina isiklikult otsustasin, et Anneli Viik on maailma kõige ägedam naine ja tema võtan ma endale. Maailma parimad koogid! MAAILMA PARIMAD! Ka need, mida mina idee järgi ei peaks sööma. Uskuge, seda juba nii kergesti ei saavuta.
Ja kõigile von krahlis käivatele olen-just-kolmkümmend-naine-ja-muidu-kibestunud - see tänapäevanoorus on jah täitsa käest läinud, aga nende vanakestega ei anna kohe üldse võrrelda. Need tänapäeva heal juhul äsja kolmekümnendates - ebaviisakad ja muidu koleda käitumisega. Õpi olema, ise vaevu 10 aastat vanem. Oleks ma sulle roppusi poetanud sinu käitumise peale või keskmist sõrme näidanud, siis saan su vingumisest aru, aga... Välja nägid nad kobedad ja mitte ületuunitud. Seega oleks palju rohkemat oodanud. Mummul ja Kessul on hea meel, et teie tuju rikkuda saime, kuid mina, Kessu, olen ikkagi väga pettunud. Kui suureks saan, siis selliseks küll ei taha hakata.
Ei taha negatiivsel toonil lõpetada, seega mmmmmmmmmuahh!
Täna on mul eraelu ühe erilisega. Ilma kaisus olesklemiseta ja muidu musitamiseta ei saa elada. Saab, aga mitte kuigi kaua. Seega täna on just SEE päev ning on mida oodata. Olles täna TÄIESTI tubane.
Suudlen.

Kommentaare ei ole: