20.01.10

Tolerantsus kestab ... kah!

...mida/keda mua ei tolereeri?
Pole mõtet juba teist päeva järjest küsida, sest on olemas elemente, mis ei kuulu küll mendelejevi tabeli etteotsa(või üldse sinna), ole lenduvad, vaid pigem kirjeldaks neid kui raskmetalle, omades ülimat reageerimis suutlikust ja seda eriti omavahel.
Urisema võtab, kui inimestel on... oskused! Mina nimetaks neid oskusteks!
Ja nii tore, et nii paljud kohe oskavad omavahel hõõruda ja nautida teineteise seltskonda imelisel moel.
BLAA BLAA BLAA (tsenseeritud)
AGA tegelikult on asjad suht talutavad, mul on täna lihtsalt draama ja paanika päev. Vaja kohe korraldada mittemillest midagi ja nagu juba kord kunagi kellelegi mainitud, siis on see kah oskus(!), kuid oleneb sellest mittemillestki ja millestki. Mhmh, targutatud nüüd küll.
Printsess tahab neid samuseidki kingi. Eks peab siis need soetama. Mul on isegi raha kontol tõestamaks seda soovi. Mis seal ikka. Homme vara üles ja imelisele hingeravile üle lahe, kõige soojema Põrnika ja targema õe seltsi.
Tegemist pole tavalise tripiga, sest mul on puhkust juba AMMU vaja!

Tänan tähelepanu eest!

Ou! Muusikablogi ju... hmm... Nad ei ole ei midagi uut ega ka midagi vana, aga toredad noored ometigi. Tantsige reede õhtul vm. Suudlen.

2 kommentaari:

L. ütles ...

ma tahan. ma tahan. ma tahan.

noh, kas saab juba?


vaba refereering "seitsmendast rahukevadest" (soovitan kõigile kui eesti kirjanduse üht kõige realistlikumalt mõjuvat teost)

ahjaa, töö on kuradist.

Marii ütles ...

No ma loodan, et neid saab, SEST kesklinnas ei olnud yldse mingeid DIVIDED asju, rääkimata nendest kingadest, a 6nneks on neil teisigi poode siin linnas.

Lootus sureb viimasena..

Mis töösse puutub, siis ma tean.