31.05.09

Too drunk to fuck... (tibu)

Suht süüdimatu pidu oli ja kõige parem, et rahaline nullseis ei heiduta isegi mitte pankrotti. Luisa ja Kadi said vanaks ja Luisa sai ilusad kingad, rsk. Ja nkn ma ise kaa ei usu, kui ma ütlen, et see oli viimane kord kui ma joon. Paha mul ju olla pole. Lihtsalt, järgmine kord oleks äkki viisakam ja adekvaatsem või midagi. A la see, et Lissu pidi nibu nägema, kui riideid vahetasin. Hea, et see oli Lissu. Päikest võtsime kõik hommikul ja Eeva küpsetas igast jubinaid - hea naine.
Aga asja juurde tulles.
Nädal algas üllatavalt värdjalt - sain mingi tõve külge. Tarbisin (vähehaaval) mingit rämedat vett, mis isegi aitas. Aga ilus ilm oli tol päeval. Ülejäänud päevad vindusin töö juures. J ütles mulle järgneva kolme päeva jooksul korda mitu, et ma olen loll naine, sest meil on aus suhe ja (puht oletuslikult) ta hoolib minust.
Neljapäeval oli frikin koosolek, mida hullult ootasin ja tahtsin ja värki, aga kuna olin maganud u täpselt 4h ning eelneval ööl 2h, siis .. noh... ütleme nii, et esimene põrsas läheb ikka põõsasse. Samas, midagi ka totaalselt ära ei käkkinud.
Neljapäev oli üldse tore päev st õhtu pigem - jäime naistega pärast arendust kantseleisse. Rome ja Alan ja paar tipikat olid kah. Fann oli ja üldse adekvaatne ning mingi neiu käis ja aina seletas, et kas keegi seda siin protokollib kaa ja kes need kohtukulud teie arust kinni maksab jne jne jne. (müstika)
Kuna kohal oli Getz, siis läks teema loooomulikult feminismile. Ai, mulle need teemad meeldivad! Eriti Getziga.
Getzist rääkides, ma peaks hakkama antifeministiks, sest siis saab temaga vaielda, sest meile meeldib teineteisega vaielda. Nii, et mehed tahavad vahele tulla ja meid lahutada jne
Ja siis me vaatame neile otsa ja ütleme, et hullud olete või, laske meil rääkida. Ühisrindel oleme temaga küll pädevad. (naeratab)
Reedet veetsin surres, ei surnud ära. Demit.
Toredad:
Mummu, sest ta põetab mind ja teeb pai kui eriti valusast/s*itast olemisest pisarad silma vajuvad. Ja ta kuulab mu jonnimisi/vingumisi ega anna mulle andeks.
J - tema kõned, sõnumid, tähelepanekud, sõim (loll naine jne) ja ettepanekud on ületamatud ja ma jätkuvalt oman ohtralt jaanusearmastust.
Käps - külastab öösiti niisama. Hea hakkab, räägime ja oleme.
Maila - eskimomusid jm




PS ma ei pilli. ulun vb, aga ei pilli!
PPS kui kunagi peaks juhtuma, et ma leian endale elukaaslase või midagi säärast tahtma, siis tuletage mulle meelde printsessi tähelepanekut: miks peaks keegi tahtma endale elukaaslast kui elukaaslast ja veel eriti abikaasat - ta ei lähe ju kunagi ära! Ta jääbki lähedusse tolknema.

Kommentaare ei ole: