13.05.09

Kuulutus

Pelgulinna üksikud naised...
täna tööl rääkisid...
Algas kõik sellest, et ma tahtsin hommikukohvi voodisse. Oleks tore kui oleks see õrn ja armas keegi, kes sind hommikukohviga äratab ja sa ei pea oma mõnusast laiast voodist üldse lahkuma. Mmmm... mõnus. Onju?
Aga siis Maarja leidis, et selleks sobiks üks vanur palju rohkem, ei pea olema vanahärra hoopis armas memmeke, sest ta pakuks hommikukohvi kõrvale ka võikusid või pannukaid.
Mina siis, et ei.. vanur ei kõlba, et keegi võiks aegajalt öösel kaisu sisse võtta ja kedagi võiks ise kah kaisutada. Maarja pakkus soojaaveekotte, mis on parimad seljavalu vastu ja ülimalt mõnus kaisus hoida. Ja neid saab ohtralt endale ümber võtta ja on palju mõnusam. Kui mingi tüüp.
Mina ikka, et ei, kui see memmeke minu juures ei ela (pole ruumi, ei saa elada toogu niisama neid kohvisid ja võikusid - saab võtmeid vmt) ja need soojaveekotid ei oota mind koju.
Tema, et võtad endale kiisu. Temal juba on kass.
Njaa...
Niisiis:
2 noort naist
Marika 23, Maarja 20 otsivad memmekest, kellel on u 10 kuumaveekotti ja 1 kassipoeg üle.
Sa pead olema vaikne nähtamatu, puhas ja korralik, tegema maailmaparimaid pannkooke ja võikusid ning keetma kohvi. Sul peab olema võimalust Pelgulinnas Heina ja Rohu vahel patseerida.

Kujutage nüüd ette, seda neiut, kes paneb vesipiibu kodus üksi olles tööle, istub üksi ja vahib Viasat History't... nüüd mulle pakuti kassi...
Et siis oleks sama + mul istub süles kass.
Masendav onju... Jaanus on ju Tartus...

Kommentaare ei ole: