11.05.09

Olen armunud

No ma olen (viimasel ajal) selline, kellel see pea hakkab jõle kiirelt ringi käima ja ka nina otsustab, et täna on doonorlusega hea algust teha. Kui K või näiteks R kiirendavad või pidurdavad järsult (järsult minu jaoks), siis hakkab mul paha. Aga see ei takistanud mul minna lõbustusparki kõige vägevamaid atraktsioone proovima. Ähäh... ma tegin kõik läbi! Aga pea ringleb veel tänagi... (naer!)
Ei, Helsingis oli ekstra äge. Liiga tore oli see, et sain tegeleda mitte kui millegagi terve laupäevase päeva. Ok, otsisime vaba naba. Ja siis funpark.
Ja siis mamaa ja papaa arusaamad toredast koosveedetud päevast, mis ühtib täitsa minu omaga - varahommikul kullerkupu jahile ja isa olevat täitsa leidnud.
Täna öösel - liiga müstiline unenägu, mis tekitas erakordselt hea ja sooja tunde. Mõni ongi selline.
Arrrrrmastan Mummut!

Rubriigist Karl on jõle naljakas:
HAHAHAA! ...midaiganeeees... Selle asja lahendame pidurite ja lattega! (iseenesest juba viimased kui mitu kuud?)

Emban

2 kommentaari:

Karl ütles ...

no davõiks, mul esivanemad nädalavahel rootsimaal, krutib ema autol rattad alt ja seletab pidurid selgeks :D

Marii ütles ...

Diil ja tulen piisavalt vara, et latte oleks õigustatud :P