07.01.09

Lemmikud ja parimad

Selle nädala lemmikmeeste top kolmapäevase seisuga:
suvalises järjekorras
Rome - hiiglama hea mees, kellel on ka hiiglama hea naine. Meeldivad mulle mõlemad, aga Rome on olemas üllatavalt ootamatutel hetkedel, kui hing midagi erilist vajab.
Rain - midagi nii head pole ammu juba kogenud, sest me pole ammu kokku saanud. Ütlen - kakao pole kakao, kui ma seda temaga koos ei joo ning muusika pole ka nagu päris see, kui temaga koos ei kuula. Me oleme sigasarnased ja vahel kuidagi eriti haiged, aga klapime.
Esko - temata poleks reedet vabaks saanud.
Isa - sest kui ma väga tahan, siis ta teeb mu tuju paremaks, kui ma seda palun ning seda rääkides mõnda rõvedat vene keelset nalja, mis on suht perv.
Viimase lemmiku juurest otse teema juurde - KODU! Mis mul plaanis?
Teen sauna, käin kelgutamas, koristan, loen, olen ilus, ei joo liiga palju, kiusan rasmust, kiusan vanemaid, lähen vajadusel, või siis absoluutselt mitte mingi asja pärast, nendega riidu, joon ristiemaga paar pitsikest, teen Kitiga lollusi, nunnutan kutsikat, sest midagi paremat enivei teha pole, jalutan koeri, möllan kassidega, käin ära Valastel ja ... käin ära arsti juures, sest see käsi ajab mind juba närvi. Mul on perearstiga vedanud. Kuigi ülim tõde ON, et ma vihkan arste, siis tema mulle meeldib. Ta on selline tore mees, kellega saab alati meeletult palju nalja ja ta saab mu isaga hästi läbi, mis on pmt näitaja ja kuigi papsiga pole raske läbi saada, siis siiski ei meeldi kõik inimesed talle ja kui meeldib, siis kärab küll. Ja ta on venelane ning üritab minuga nui neljaks eesti keeles rääkida, kuigi ma soravalt temaga suhelda suudan ning seda tema emakeeles.
Naiste seast esile kerkivad lemmikud ja parimad: Kats, Mumm, Anks, Kiti(priti)

Haaa.. tuli just midagi meelde - mingi oktoobris või nii või oli see juba novembris, helistasin Messule, sest peal oli ülim rahu ja tasakaal ja ma olin rahul olukorraga ja muidu oli hea olla. Mul oli täiesti hea olla.
Elu ikka oskab oma nalja visata...

1 kommentaar:

Rome ütles ...

kessu on tore:)
musi,
Rome