21.01.09

Ilus emakeel 2.klass

"Lase mind Kärbes, lase, riivatu!"
E.Šim luuletus Nõgeseliblikas ja kärbes.
No mida iganes onja... teisele klassile.
Minust võiks saada suurepärane õpetaja. Nii ütles mulle mu ema ja Kaits on jummala nõus sellega. Me läheme kõik(Kessu, Kaidi, Tammekas, Maila, Mamm) Eva kooli õpetajateks. Panen kõik rüblikud ja põhikooli muud "tupsudnunnud" paika. Ennegi tehtud ja nähtud.
Ja kui ma kunagi riigitööle kandideerin siis - situ pihku prill! st googeldage minu täisnime ja teate mida ma sellega silmas pean.
EMO EMO EMO EMO EMO EMO ja muidu palju toredat - mõned mehed ja muud jutud. Ma armastan ilusaid hetki.
Käps on täps ja Kaidi on äps ja Liina on hobune.

FUNlisti kirjad

1 kommentaar:

Käpsu ütles ...

Jaaaaa :)
Need õhtud üliõpilaskonnas!
Ja fun list! :D
Kes teab, see armastab :)

PS! Aga mina endiselt ei adu, kuhu Kaidi aru sai!