28.06.08

Saadame juuni ära

Rain sai akadeemiasse! Õnnitlused, kallistused ja palju, palju muud. Paistab, et see eilne rand, meri ja sigarid teda aitasid. Tõsiselt hea meel.
Käivad kuumad seitsemekümnedad. Joon slatkoje zalatojet. Pakin.
Elu on liig kummastav. Täna on täpselt "head" ja "halvad" asjad korraga. Kõik on just nii ja naa.
Oeh... teate, ma naeratan.
Teie, sinu ja minu pärast. Kõik on uus! Kõik on endine...
Even though I'll never need him,
even though he's only giving me pain,
I'll be on my knees to feed him,
spend a day to make him smile again...
Even though I'm not his minder,

even though he doesn't want me around,
I am on my feet to find him,
to make sure that he is safe and sound.
Ilus, sest nii paljudes asjdes on just ilu ning ma võiksin näha neid inetuid asju, aga lubage olla mul täpselt nii naiivne, et näha ilu, säravaid silmi, uut ja huvitavat.
See tuul, meri, rand... Need hetked, kui ma naeratan südames, sest võin end jagada ilma, et ootaks midagi vastu.
Võin rääkida nende kivikeste olemusest kingades, nende südamete leidmisest ja helidest, mis läbi valguse meieni jõuab või siis rääkida sõnadest, mis tekivad vaikusest, kuid mille välja ütlemine neid labastab.
Kõigi ilusate hetkede nimel.

Suudlen

Kommentaare ei ole: