18.06.08

Kõik on hästi!

Kas täna on mingi kõigepealt-helistame-sulle-ja-ütleme-et-meil-on-jamad-andmebaasidega-ja
-tööle-ei-saa-ja-siis-helistame-sulle-ja-ütleme-et-meie-pakume-tööd-päev?
Oma muidu kummalise fustratsiooni saan välja elada varuosade teeninduse peale, kes on ajutine töötaja või lihtsalt liiga ebaadekvaatne möku.
Peale kõige on veel täna rahvusvaheline oi-kui-loll-ma-olen-päev. Rõhutan seda rahvusvahelise osa st kui saate hommikul sõnumi algusega "Tere kaunis naine.", siis ei pruugi see üldse hea sõnum olla, olgu siis ükskõik mis keeles.
Vähemalt kohtasin eile ilusat leedukat. Pole varem ilusat leedukat kohanud. Nüüd olen! Isegi tsipake lonkavana ja kipsis käega oli ta ilus. Ainult sõbrad ei olnud ilusad ega eriti toredad ka. Ja just nende sõprade pärast pidime selle ilusa leeduka maha jätma.
Tups on kurjast ning Anks on kõige, kõige, kõige, kõigem ever. (kolm korda kõige!)
Ma tahaks vahel olla hea inimene, no ei ole onju! Ärge saage minust valesti aru, ma võin olla aegajalt hea, aga mitte hea inimene. Nendel kahel on vahe.
Tahaksin täpsustada:
aita mind = help me out here, mitte ei ole abipalve või appikarje.
Lõpetuseks tsiteeriks ühe väga toreda laulu sõnu:
Ma pigem tantsiks kui räägiks sinuga.

Kommentaare ei ole: