04.11.09

Täna ja eila tööl

Lasteaiarühm rütmipillide kallal. Üks laps võtab kätte ERITI SUURE konnapilli: "See on vist isane."
Mua: Laps veel ei tea, et mida suurem konn, seda emasem ta on.
Kirill: Ka inimestel on sama moodi.
/hahaaa/

Printsess tõi tööle plathi luuletusi ja sellest kujunes erksa vaimu haiglane ülevaade. /eile/

Kuna ma lõpetasin ühel unetul ööl stepihundi ja hakkasin kohe otsa piiri peal lugema (korda siis kümnendat u?) ja mõtted jooksid seinast seina ja kui olin veidi seda lugenud, leidsin, et ei ole midagi paremat kui vaikuse esteetikast 1 essee ette võtta, SIIS tegin õele eile ka ühe ettepaneku sontagi ja hoegi raamatuid mulle kinkida. Vahet pole, mis keeles, peaasi, et saaks. Vaene väike õde tahab jõuludeks raamatuid! Või noh, ühest piisab tegelt täitsa. (naeratab)
Mida siis tegi minu suur õde?
Tellis mulle 4 hoegi ja 3 sontagi. NAGU NIII ÄGE! (särab ja sillerdab, onju)


Mul veab üleüldiselt. Igati. Kuigi õnnega pole siin midagi pistmist.
romeele õnned ja embused! stennule kah! Ja siiiiiiiis... mu papaa ongi äge.

Suudlen ohtralt. Siili siis.

Kommentaare ei ole: