08.12.08

Kuts&Mäu Inc.

...mul käivad päkapikud. No ju siis ma olen olnud hea laps vmt.
Elu Ralfid otsivad praegu neid, kes tahavad korterit üürida. Ja nii tulebki absurdselt odav turuhind.
Tööd nagu oleks, jõulud on jne.
Mul on väga armsad emme ja issi. Ma pole enam pisike, et nii lapsikult neid nimetad, aga nii nagu mina olen neile elu lõpuni Mari, on nemad mulle emme ja issi.
Jah... ja jõulukingid on peaaegu kõik soetatud. Nüüd tuleb veel vahva jõulukaardi majandus, mis mu finantsiliselt laostab. Kõik need jõulukaardid välisriikidesse. (naeratan)
Jõulud ongi vist selle pärast erakordselt tore aeg, et oled sigavaene, aga eluõnnelik. Nii on vähemalt minul olnud. Mitte igal aastal, aga peaaegu. Eelmisel aastal jäi jõulurõõm kesiseks, sest rõõmustada väga polnud millegi üle, aga vb sellel aastal saab rõõmu olema...
Kuts teeb muide "wuf" ja Mäu teeb "miu". Õles on armas korralagedus. Mõnikord on erakordselt tobe, sest ollakse tobe ja tehakse tobedusi. ...vilistada pudelisse või ninna? Selles on küsimus!
Kaarel aga vääriks kallistust, sest ta on täitsa tore, aga mitte kogu aeg.

Oluline küsimus - mida kinkida Getzile?

Kommentaare ei ole: