02.09.08

Nagu päris

...niisiis...
Eile öösel kolisime. Ja pakkisin isegi suurema osa oma kodinaid lahti.
Täna hommikul käisin koolis, nüüd olen tööl.
Lihtne elu ja jäädvustan seda hetkel siin, et kunagi hiljem kui vingumise ja jonnimise ja üldise rahulolematuse tuju tuleb, siis teaksin meenutada seda hetke, kus olen peaaegu rahul ja peaaegu, et õnnelik. Miks peaaegu? ...ma ei julge olla täielikult, sest midagi võib juhtuda, kuid seda ju nii kui nii. Jah, isegi teades on ettevaatlik õnnelik ja rahul olemisega.
Ja siis võin niipalju öelda, et hommikul olen tusane, kuni kohvi/teeni olen tusane ning õhtuti ühel hetkel jään vait, väsimusest, mullist ja kes teab, millest veel.
Siiski ma ühel hetkel hommikul kallistan ja suudlen ja õhtul enne magama minekut kallistan ja teen pai.

Kõigi toredate olemiste nimel
Suudlen ja naeratan ka täiesti vihmasel päeval.

Kommentaare ei ole: