07.10.09

When I was young girl...

... sel teemal on olnud juba sissekanne ja seal oli ka Anksterpanksteri lapsepõlv ja värki, aga seoses paabulindudega, mida Anks veinikas pildistas, siis...
Kui ma väike olin siis ütlesin paabulindude kohta jeebulinnud.
Toonekurg oli koonekurg. Keefir oli kehfreem. Ja siniliiliad oli millegi kuramuse pärast maisililled või maisikepikesed... (müsitka).
Lemmik mängud: lindude uurimiskeskus vana vahtra otsas, kosmosejaam pihlakas, limnoloogiajaam kuivenduskraavis, onni ehitamine (väga khuul mäng nagu).
Viimast sai ehitada vana lauda materjalidest, aga sellest VEEL LAHEDAM olid samblaonnid!
Samblaonnide miinuseks olid punased sipelgad, kuid üldiselt nad mind ei häirinud. Palju hullem "ups" juhtus siis olema, kui ma juhuslikult samblakaevandushoos maamesilaste pesa kogemata lõhkusin.
Meeldis supelda, kuid kartsin ujuda u 8nda eluaastani. Õudusjudinad tulid sügava vee peale. (vahel siiani). Jalgratast ma vihkasin kah väga pikalt, sest sõitmisest oli asi kaugel. Pallimängud ajasid närvi, sest kuigi ma olin ükskõik mis mängu alguses väga osav, siis see kestis maksimaalselt 2 minutit ja päädis lõhutud põlvedega. ...kuidas ma võrku mängima sattusin, on siiani müstika...
Mulle meeldis heinamaal lesida. Selle tegevusega võisin lõputult päevi mööda saata ja sinna juurde kuulusid alati koerad ning nendega jooksmine ja mängimine.

Hmh... sellised lood siis...
Hetkel on käsil Luisa ja Venna külastus st täna õhtul on väga toredad inimesed!
Suvi ja Messu tulevad reedel ja mul on kohustusi, küll enese, küll teiste ees.

Suudlen

Kommentaare ei ole: