19.09.09

Eile!

Eile. Eile... ...eile.
Et siis eile käisin antropoloogidega nende filmikatest rääkimas. Carlo on jummalasta mõistlik mees. Ja tõi meie noorte uurijate keskele uut ja värsket õhku. Oli ise õhinas ja olid teised õhinas. Isegi mina ja jälle olen ma end mingisse jamasse mässinud.
LAUR ON TAGASI! ...tegelikult tuli ta Hiinast siiapoole juba juulis või varemgi, aga mina pole teda pärast seda näinud. Laur on endine ja meil on ... ütleme siis et samad sisenaljad Lorenzo ja sotsioloogide kohta. Vähemalt me mõistame neid väga hästi. Laur on jätkuvalt Laur, AGA ta kuulab nüüd inimesed lõpuni, enne kui ta sulle vastu vaidlema hakkab ja kõik su illusioonid sinu õhkõrnadest teadmistest purustab.
Märksõnad: etnofiction, palju muud ning sellest edasi hägusad piirid.
K on kah äge. Tõeliselt äge. Ja minu esimene arvamus kui ma teda tookord esimest korda sotsioloogia loengus nägin ja kuulsin, et kena JA tark, on jõusse jäänud - pole veel pidanud kordagi selles arvamuses pettuma. (naeratab)
Aga eile siis... olen tänagi veel eilane ja mõte sellest, et ma pean õhtul suht samadele inimestele midagi küpsetama, ei tundu veel kuigi reaalne või isegi meeldiv.
Samas on õhtust kindlalt midagi toredat oodata. Kas või seda, et Carlot pole veel levikasse viidud ja see peaks täna õhtul ära sündima. Sööme end puertoricolase toidust segi + joome veidike veini peale JA SIIIS!
Antropoloogid ruulivad ja kuna Carlo näol on tegemist visuaalantropoloogia asjatundjaga, kes haarab mõned BFMi inimesed kaasa, siis BFMi noored ka ruulivad! TÄIEGA!
Viimased on muidugi muu seas ka venna, bestikas lattemeister ja elununnu PR.


Tänane suudlus on antropoloogidele!
Ja Rihole, kes laupa hommikul kell 8 sõnumi saadab!
Ja siilile. Eriti siilile. Ohtralt siilile.

Kommentaare ei ole: