08.08.12

Täna teen nimekirju

Veidrate kokkusattumuste tulemusena töötan ma seal, kus ma just hetkel praegu töötan ja üldsegi mitte kokkusattumusena, sel ametil, mida ma siin pean.
Peaga vastu seina joostes võtab korraks hoo maha küll ja siis ma siin väärtustan nüüd kõike seda, mis mul on. Pean ennast privilegeeritud inimeseks, esiteks selle pärast, et mulle meeldib lihtsa inimese lihtne elu, väikese sidruniga, loomulikult, kuid siiski lihtne elu. Ja üllatus üllatus - just see mul ongi.
Mis muidugi ei tähenda, et ei ma ei püüdle paari tähe poole ja kaugeltki mitte ei tähenda see seda, et mul puuduvad miskised ambitsioonid, kuid ma vaatan enda ümber ja get the F off - mul on töö, eraelu, eneseharimiseks plaanid, mida pisitasa ellu viin, päris sõbrad, mõnus pere, hobid, sitaks elukogemusi ja vaatamata kõigele, positiivne suhtumine. Privilegeeritud, ma ütlen. Tänulik tunne langeb mu peale, hea on olla.

Inimesed, kes mind teavad, teavad, et ma teen nimekirju, siis kriipsutan tehtud asjad maha. Väga minulik. Täna teen jälle nimekirju. Mõnus on, kui asjad paika loksuvad.


Suudlen.

Kommentaare ei ole: