17.07.12

paanika-jaanika

Täna on paanikahood. Vastikud ärevused ja muu säärane. + pea on vatti täis.
Nõme on avastada, et ma ei suuda enam oma emotsioone kontrolli all hoida. 1 kord olin puhkuse ajal samasugune, aga ma ei tea, mis see siis nüüd on, et tunded tulevad nagu tammi tagant tagant - kui keegi/miski ajab vihale, siis ma vihastan ja häälekalt. Ja kõik näevad, et ma olen vihane.
Kurja juur võib loomulikult peituda ravimites, mis on üsna kanged. Sest enamasti on seukesed hetked armastusväärse masenduse ja morbiitsusega looritatud.
Hetkel mitte. Kui seisatan, siis ei ole "oioi, mul on nii raske ja halb elu", vaid "chill, kõik on chill".
Alati vasardab muidugi kuklas seesama "ma tahaks kaa ilus olla" ja veel klassikaline "tra, mu elu on nii tühja olnud", aga no need ei ole päris probleemid või vähemalt noist saab üle olla.

Veider tahtmise tunne on täna. Tahaks nagu midagi. Ja üldse ei tea, mis see olla võiks.


....suudlen

Kommentaare ei ole: