02.03.11

Kevad on

Nimelt panin endale täna selga lillelise pluusi ja jalga lühikesed püksid. Paljajalu päris ei kõnni, sest need kivikesed on liiga teravad.
Minul on kevad, mulle aitab sellest talvest. Aitab kampsunitest, sallidest ja käpikutest. See ei ole enam inimlik.
Palja päi ja paljakäsi!

Õhtuks ajan kollektiivi enda juurde, teen neile süüa, pakun kakaod kerge piparmündiga, ajan niisama möla ning tunnen elust mõnu.
Vot! Kevad on!
Tehke järgi või makske kinni.

(ja kui kõik need imehead hetked kusagil sügaval enda seest välja kookida, talvisest tahmast ja lumeporist puhtaks rookida, veidike raputada, läikima lüüa, vot siis, SIIS ma särangi ja mitte kellestki teisest ei sõltu minu naeratused, sest mulle jäävad mu kivikesed kingades, muusika ja kogu see insp, mis varjul!)

Ahhh, nii hea on olla. Soovitan Teilegi soojalt.

suudlen

1 kommentaar:

Sipsikutädi ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.