13.11.10

Nagu võiks öelda eriti ropusti

...
aga ma hoian end tagasi, sest väga naljakas hakkab kui hommik algab sitasti ja siis lähevad asjad veel hullemaks ja vihast kui nutt kurku kerkib, SIIS otsustab su telefon, et ta on põhiMÕTTELINE tropp ja kogu muule jamale, mis ta tarkvara oma enese tarkusest korda saadab, otsustab ta, et ühte kontakti ta telefonis ei ole, kui raamatust otsida, AGA kui numbrile helistada (toksid sisse ja hellad), SIIIIIIS viskab ette nime. (nagu WTF!?)
TRA raisk
...pole juba väga ammu nii vihane olnud kui täna.

Hea nädal on siiski olnud.
käisime käpatriinu juures. otsus sai tehtud nii kiiresti ja erakorraliselt,et ma pidin lihtsalt seotama lilled, juustu ja veini... see oli 1 parimaid õhtuid mu elus. üks hetk oli nagu teavas olemine.
me rääkisime vääääga natuke elementaarset klatši ja terve ülejäänud õhtu sai veedetud kõrgharidust lahates. et ikka KUI PEKKIS ta on :D
Ma olen juba ETVsse kirja saatnud, nüüd võiks ühe saata haridusministrile:
"Kallis minister!
Kirjutan Sulle esimest korda. ..."

tööl on müstiliselt head muutused. Kõik on minu "süü". Bestikas boss nagu ma olen, onjuu...

üleüldiselt on jutud sitad, aga nagu naine ütles, siis ma vähemalt unistan mingitest asjadest jälle. see on ju hea?


Suudlen

Kommentaare ei ole: