02.04.10

...tasa, tasa...

...lillelapsed magavad. lume all.
St ma siin Printsessile rääkisin just, et pmst kui tal eelmine aasta märtsis sünnipäev oli, siis ma tõin talle metsalilli ja praegu on mis kuramuse kuu? Ja kus kurat on need imelised metsalilled? Ah?!?
Ja mis värk on sellega, et mulle mingi 90nda aasta väljalase ligi tikub? Dokumentide küsimine ja kommentaarid stiilis "hästi säilinud" on tavalised, kannatab ära, aga alakate kuramaažikatsed...
Ja ma võin igast katsetajatele öelda, et küsimus "Mida sa Robini loost arvad?" ei tekita minus mingeid tundeid või arvamusi.
No kes see veel on?
Tuleb välja, et tema sõprade sõber...
Hiljem siis selgusid asjaolud. Ma olin lihtsalt hämmingus. Olen siiani ja Printsessi sõnum oli vägagi asja ette.
Ma olen unine ja töine, aga ei kumbagi väga põhjalikult.
Järgmiste unelemisteni.

Kommentaare ei ole: