18.02.10

Tööl on ohtlik

Kolmandat päeva järjest olen printsessi järelevalveta tööd teinud ja pmst...
Eila kukkus haamer randmele, seda konkreetset kohta tähistab küll üsna märkamatu sinikas, kuid tõhus valu. Eile tegutsemistuhinas ma MUIDUGI ignoorisin seda juhtumit ja ei pannud midagi külma peale, mis oleks ehk kuidagi leevendanud olukorda... no OK.
TÄNA lõin millalgi põlve ära ja sama deela, mis elmise juhtumiga - ei märganudki. Nüüd raips valutab.
Pikad juhtmed, noh.
Ja üleüldse on tohutult hea, kui tervis välja jätta. Minu meelest on asi selles, et kevad on käes.
Magada tahaks. Täiega. Täitsa täiega.
Aaaga... lubatud on olla täna õhtul tugev ja kirjutada igast asju.
Olks. Teeme nii.

(kui saaks, siis veedaks terve päeva vingudes ja virisedes ja vedeledes, aga teha on liiga palju. aega pole selleks asjaks.)

MIU!

2 kommentaari:

L. ütles ...

Ma ei saanud oma kaitseingeli kohustusi täita, sest sa olid mu selleks ajaks mäletatavasti veiniriiuliga lömastanud.

Marii ütles ...

Sa ei jäta ka seda veiniriiuli asja üldse, onju?
See oli kogemata.
Ometigi...