15.08.18

Valgus

Loomingulises plaanis olen ma elanud varjusurmas viimased paar aastat.
Tegelikult palju rohkem, aga enese rahustamiseks ütlen ma, et paar.

Kõige olulisem, ja siin kohal tõesti olulisem, ei ole motivatsioon, vaid eneseusk.
Ma ei usu iseennast.
Ebausutav.
Taustsüsteem on oluline, enda oma ei saa peita ega petta. Saab muidugi ja vahel vb peabki, sest fake it til you make it pädeb kindlasti masenduste jmt ajal.

Käisime Päti sõpradega igaaastasel, sel korral kuuendal, Täiskasvanute väljasõidul. Rõuge lähedal.
Hästi kaunis jõeäärses vesiveski kohas, mis tänaseks on vana sara külalistemajaks teinud.
Vesi vulises kogu aeg ja oli väga lähedal majale, mis tekitas iga kord välja minnes saju tunde/heli.
Off nuppu polnud. Pidime ära harjuma. Harjusimegi. Eriline idüll, kus kõigele lisaks sai saunast 5 meetrit joosta otse allikatoitelisse tiiki.
Vb poleks pidanud, sest peale minu jäid haigeks veel 3 inimest.
Tipphetk oli teise päeva õhtu, kus kõik peale Päti ja Tomi ja minu läksid magama.
Me siis kuulasime muusikat liiga kõvasti, et kõik tudilased mõtlesid wtf ja ei maganud eriti.

Kohtasin ka isiksusi, uusi minu jaoks, kes hämmastasid.
Vahel saan aru, kui teistmoodi ma olen tänapäeval. Ma ei ole piiratud selle pasaga, mida kunagi teismelisena üritasin selgeks teha, et SEE on oluline. Kuigi ma olin omapäi uitaja, aga ikkagi tekitasin mingeid eriliseks ja paremaks pidamise/olemise seinu.

SHIT, siis on hea vaadata oma mineviku peegelpilti ja öelda - eff dät!
Üldse pole minu asi.
Kas inimesed ei kasva välja sellest, kes on parem ja miks ja kuidas on parem?
Võistlusmoment annab elus eelise, kindlasti - sa tahad olla parem ja saavutad üleoleku.
Aga siis, sa tahadki olla parem ja selle asemel, et lihtsalt olla teistsugune ja sigacool, teed kõrval olevaid maha. Astun teistele pähe, siis ma olen nendest kõrgemal.

Muidugi siis veel see teistele meeldida tahtmine, kaugele sa sellega jõuad?
Meeldi kõige pealt iseendale, siis vaatame edasi.

Õpetan endale ennast armastama ja meeldima mu mina.
See valgus on oluline.
See mis paistab peale ja aitab palju paremini näha. Mind ennast.
Kas ma tahan tulla valguse kätte? Kas ma tahan ise helendada?


Suudlen
Marii






Kommentaare ei ole: